Pengikut

Jumaat, 27 Januari 2012

Cheezy potato ball

 

DSCN7417

beberapa hari yang lepas aku buat bebola sendiri. Aku pakai kentang je. Lepas rebus kentang dan lecek. Aku gaulkan dengan 4 keping daging burger. Campur sedikit Mozarella Cheese dan Cheddar Cheese. Garam aku takde letak dah sebab masa rebus kentang pun dah letak garam, daging burger pun dah masin. Cuma kalau sekali lagi aku buat ni, aku kena tambah tepung la sikit tak bagi pecah bila goreng.

DSCN7413 DSCN7414

Lepas dah gaul rata aku celup dalam telur dan salut dengan serbuk roti. Pastu aku bekukan dan goreng bila nak makan. Tapi sekarang dah habis pun.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...