Pengikut

Selasa, 3 Januari 2012

Kesal dan Sedih

Kesal sungguh aku terpaksa buat blog yang baru. Entah kemana hilangnya blog aku azwanikhairul.blogspot.com sebab dah 3 hari tak boleh masuk sejak awal tahun baru. 

Entah mana silapnya...dari email aku hingga ke blogger tak boleh masuk. Adakah email aku telah di hack dan dipadamkan dari alam maya ini...aku  pun tak pasti.

Yang pastinya semua yang berkaitan dengan email tu tak boleh...ermmm tapiiiiiiiiii FB boleh plak...jadi kiranya ini berkenaan dengan google dan blogger jela kot.

harapnya ini semua sementara...aku amat merindui blog aku yang telah aku sulam selama 2 tahun itu. Blog tu langsung tak dapat dijejak..yang pasti bila aku taip url tersebut..hanya tertulis blog has been removed...

Ohhh tidakkk...sedihhhhh!!

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...