Pengikut

Rabu, 11 Januari 2012

Masak dan makan

 

Sejak akhir-akhir ni sangatlah malas nak masak. walaupun hari-hari masak berkuah spt kari, kurma, sup, masak kicap siap tambah lagi lauk goreng-goreng spt aym goreng ke, telur dadar ke tapi satu je yang aku malas. Nak masak sayur!!

Aku akan ambil jalan masukkan sayur terus dalam kari, kurma, sup dan masak kicap. Tapi masukkan sayur yang sesuai la spt carrot. Carrot jela kot yang selamat dalam masakan tersebut selain kentang tapi sebab kentang bukan sayur,kan???? Kalau tak silap aku la sebab kentang jenis karbohidrat. ermm betulkan aku jika silap.

Tiap-tiap malam plak makan nasi sejak akhir-akhir ni…sob;..sob habislah. Kalau tak masak ada budak plak sorang kat umah ni nak makan. Kalau masak, aku pun siap tibai makan sekali..payah aku nak menolak bab makan apalagi kalau dah ada depan mata Smile

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...