Pengikut

Selasa, 3 Januari 2012

Memori

 

Memori daunn  pisang…memori daun pisang dari blog lama..

Terpaksa upload kembali gambar-gambar dari blog yang hilang. Memoriiiiiii…

Resepi semuanya hilang…tapi takpe..resepi-resepi sebegini pun dapat dari blog-blog lain jugak..tak risau sangat..tapi memori dan tulisan lama takkan kembali..

Macam sekarang ni walaupun upload gambar yang sama..situasi dah berbeza.

kekkek1kek2kek3kek4kek5

Kek Karamel yang dicuba untuk pertama kalinya.

 

kek7kek8kek10kek11kek12kek13kek14kek15

Kek Coklat kukus.

aidiladha 201117 - Copyaidiladha 201119

Red velvet percubaan pertama yang dibuat di kampung sewaktu hari raya aidiladha. Keknya pecah..

kuih & masakan1kuih & masakan2kuih & masakan3kuih & masakan4kuih & masakan5kuih & masakan6

Apam Polkadot percubaan pertama juga..nice to see but not to eat..hahaaa..

Dahhh..cukuplah setakat ni mengimbas memori…banyak-banyak gambar pun nanti payah lak nak upload.

2 ulasan:

I'm Cida- This Is My Photo Blog berkata...

alamak..risaunya akak..kalo la blog akak pun hilang..nangis la haku...
baru2 ni anisah nya blog pun hilang gak..
dia pun baru je wat blog baru..

Mami DindaBella berkata...

adakah blogger menjalankan opetasi remove blog secara random???uiii takut la harus rajin2 back up blog nih..kalau hilang nanges laaa banyak cerita anak-anak membesar dalam tu.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...