Pengikut

Selasa, 31 Januari 2012

Roti Jala Sambal Sardin

 

kuih & masakan55

Kuih yang berwarna purple ala-ala pink itu adalah roti jala. Menu saat kelaparan waktu malam padahal kul 7.00 petan dah bantai sepinggan nasik. Aiyakkk selalu makan banyak,kan.. abis apa nak dikata dah itu memang kesukaan saya..suka makan!! hahaa…

Makan roti jala dengan sambal sardin. Best! Takyah ada kari..ada sardin pun dah layann.

Ermmm adunan roti jala aku tepung, garam, telur sebiji dan susu cair. Air tu letak ikut kesesuaian la. Aku selalu test kat acuan, agak keluar elok tak menitik satu-satu ataupun tak kuar laju cam air paip tu kira adunan dah ok lerr..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...