Pengikut

Khamis, 19 Januari 2012

Sob..sob..perbelanjaan melebihi pendapatan!!

 

Hari ni terlampau kenyang. Rasa sebu je. Pagi tadi bergotong royong masak nasi goreng kat pejabat sebanyak 9 pot untuk sarapan pagi.

Lepas makan nasi dengan menambah..cisss makan untuk sarapan pun siap bertambah kan..pastu gi dengan amanat KP kat dewan .. rasa macam mau baring je kat celah-celah kerusi tu..mengantuk yang amat hasil dari makan 2 pinggan nasi goreng.

Siap dengar amanah..ada makan lagi..ingatkan kuih muih je. Tapi ada nasi lemak!! Kenyang..tapi nak makan jugak! Tak kira! Belasah jela ambik nasi lemak sikit..karipap dan kuih pulut panggang. Air teh plak menambah 2 kali.

Dan hasilnya…sampai sekarang perut kenyang je. Takde tanda-tanda perut meminta makanan. Tengahari dengan senang hatinya meronda ke bangunan KBS untuk mendapatkan hasil sopim untuk hari ni.

Terbeli plak blaus sehelai. Semalam ronda kat jualan di Perbadanan Putrajaya menghasilkan @ terbeli sebotol madu  dari IRAN. Sehari sebelum tu ada gak..beli quran digital berharga RM250. Aku rasa minggu ni aku sangat-sangat boros. Tak masuk lagi dengan bayar yuran ke hari keluarga KESUVET di Gambang Resort dan pendahuluan lawatan puspanita dan ansuran bulanan ke Vietnam.

Sob..sob..perbelanjaan melebihi pendapatan!!

2 ulasan:

Mami DindaBella berkata...

AMBOI SHOPPING SAKAN BULAN NIH..

AKU NAMPAK HANG TAMBAH AIR TADI HAHA, BUKAN TAMBAH NASIK LEMAK SEKALI KE??

Bila Hati Azwani Berbicara berkata...

oiii air je...nasi lemak yang ada dlm pinggan tu pun tak abis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...