Pengikut

Selasa, 10 Januari 2012

Tanda

 

Sejak minggu lepas dan hingga hari ni mood memang merundum jatuh ke 0..malas yang amat. Pastu mengantuk kat ofis satu hal. Nak kata tak cukup tido..macam biasa je aku tido. Tapi feel tido tu mungkin berlainan sikit..terbayangkan kisah percintaan Hilman Yong dan Intan Zulaikha yang sangat romantis dan kelakar. Ok tutup bab tu..itu sebenarnya takde kena mengena pun ngan mood saya yang merundum.

Saya sangat penat dan mengantuk. Sebab makan banyak ke apa. Dan juga kerap pening kepala, kerap selesema dan demam. Adakah ini tanda-tanda ketuaan. Saya sebenarnya jarang sangat sakit. Tapi bila selalu sakit jadi tertanya-tanya la plak…hehe.

Orang kata sakit penghapus dosa. Tapi sedar-sedar diri la oiiii sebelum terlambat. Jaga kesihatan sebelum dapat bermacam-macam penyakit yang merbahaya. Minta dijauhkan.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...