Pengikut

Rabu, 1 Februari 2012

Cuti Hari Wilayah & Projek

 

Yehayy…!! Hari ni cuti Hari Wilayah. Apa plan aku hari ini. Kena keluar beli lauk la kot sbb lauk dah abis. Kat mana pun tak pasti..mungkin ke Pasar P8 la kot. Jangan orang ramai macam hari minggu sudah la..leceh  nak park kereta.

Alamanda? Aku rasa dah lebih 2 bulan tak menjejakkan kaki ke sana..phewwwwwww boleh tahan lama jugak. Kalau dulu, sebulan tu seminggu sekali pergi.

Selain itu projek aku hari ni..nak baking membaking la. Nak buat balik kampung sikit buat tangan. Kek atau roti..salah satu. Yan wajib cheese tart dan chocolate cheese tart. Hari ni kena mula siapkan ‘tapak’ dulu la.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...