Pengikut

Ahad, 25 Mac 2012

Tempat Keja Suamiku

Lama tak menghapdate blo. Bnyak sangat benda yan terbuku nak diceritakan. Banyak gambar2 beratur menunggu giliran tapi masa tidak mengizikan.

Masuk gitu2 je..pastu kuar balik. Sejak suami ada kat sini, banyak masa terisi. Asyik bertempek ngan laki je. Tu belum ada anak, ada anak entah2 tak sempat jenguk langsung.

Semalam aku dan suami menuju ke Sepang. Intai-intai dan cari tempat suami kerja nanti. Memang betul2 bersebelahan dengan Litar Sepang. Cantik plak tempat tu. 

Kebetulan plak 23-25 hb Mac ada perlumbaan F1. Menang banyak gilerrr la kereta, muka-muka imputih plak tu ramai. Polis trafik bersimpang siur. Suami aku berhenti tepi jalan, tengok perlawanan dari luar je...cukuplaaaaaaa...

Lepas tau tempat tu, kami ke Nilai 3 lak..uhhhh aku rempah 2 pasang kain. Maunya abis seratus ringgit malaysia semalam beli kain dua pasang. Cadangnya nak buat raya. Ok..bila siap nanti tak tau la sempat pakai untuk raya ke tak.

2 ulasan:

Mami DindaBella berkata...

haaa baju raya???raya apa ni? raya cina? raya krismas??

Bila Hati Azwani Berbicara berkata...

baju kan kena jahit awal2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...