Pengikut

Isnin, 23 April 2012

Nasi Goreng Selalu

 

Koleksi sarapan utk suami tercinta..terpaksa dijadikan koleksi sebab malas nak update everyday & everytime.

DSCN8977 DSCN8978 

Ini nasi goreng untuk sarapan pagi ni. Letak lauk ayam dan goreng telur mata aje.

 

DSCN8916

Yang ni megi goreng  lagi.

DSCN8917 DSCN8918

Nasi goreng kampung, letak ikan bilis dan telur.

 

DSCN8930 DSCN8932

Nasi goreng jugak..letak daging dan telur.

DSCN8957

Nasi goreng lagi..dan lagi…yang ni letak seafood dan telur hancur.

 

DSCN8936

Spiral goreng dengan rencah daging dan telur hancur.

DSCN8958

Yang ni? Kacang Panggang gaul telur untuk dicicah dengan roti.

Kebanyakkan nasi goreng la sebab senang untuk dimasak pagi-pagi. Tak leceh kebetulan memang ada nasi lebih semalaman. Pastu aku memang penggemar telur yang sejati..setiap makanan bergoreng, aku memang wajib pecahkan telur. Uiiii WAJIB tu..

2 ulasan:

Mami DindaBella berkata...

uiii sedap2 nya koleksi brekpes..tambahla sebekas lagi utk aku hehe..

Bila Hati Azwani Berbicara berkata...

haha...aku pun dapat yang bekas cennoit je bawak pi opis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...