Pengikut

Isnin, 3 September 2012

pulau beras basah

Aku tak tau nape dipanggil beras basah masa lepak kat pulau tu takde plak nampak beras. Macam pulau tinggal tapi bersih je.

Ok lepas tgk eagle makan, kami dibawa ke pulau beras basah.

Seronoknya tempah omputeh dan omarab mandi. Kami tengok je selama sejam setengah tu. Diaorg takpe la bukak baju seluar je terus tenjun. Naik sarung balik baju putih nampak segala-galanya bila basah tu..aiyaa melalut plak dah.

Aku sempat gak makan sebungkus nasi lemak yang dibawa lebih sarapan pagi..hohoho...

Published with Blogger-droid v2.0.8

1 ulasan:

Mami DindaBella berkata...

Makan je bkn nk p exercise berenang ke..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...