Pengikut

Jumaat, 16 Ogos 2013

dunia blog dah hambar ke..

Dunia blogger semakin hambar aku rasa..dari berpuluh-puluh atau beratus blog yg aku follow secara sedar atau tak dulu..sekarang aku perasan..cuma beberapa blog aje yg dikemaskini setiap hari.

Aku juga mengalami benda yg sama juga dulu. Setahun blog aku tidur dan bersawang, tapi sekarang rajin jgk update.

Sekali bila dh update hari- hari ni, rindu plk nak blogwalking..tapi...tak ada..tak sampai 10 blog rasanya yang aku boleh baca setiap hari. Entry lain semua yg lama-lama..hmmmm..

2 ulasan:

Rashid berkata...

assalam ..

hehe .. terasa saya ..

Mami DindaBella berkata...

Blog aku yg prevet pun mengalami perkara yg sama..aku rasa sbb lambakan medium sosial skang ni mcm twitter,insta,fb,line bla bla telah membuatkan org mls nk tulis diblog btul tak??tapi sbb sibuk dgn ank2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...