Pengikut

Khamis, 8 Ogos 2013

Raya dan berpuasa dengan herbalife

Selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin.

Baru sampai kampung maghrib tadi pada 1 syawal. Gedik pong ambk tiket petang, ingat dptla raya ngan suami sekejap..mmg dapat pun sekejap..mmg sekejap la sebelum dia kuar g kerja pagi tadi. Yang selebihnya aku lepak kat airport. Untuk makluman suamiku x dapat cuti tahun ini, jadi aku balik sofang2 la.

Untuk pertama kalinya juga aku berpuasa dengan herbalife. Terbaikkk..bertenaga dan dapat bertahan ke petang tak rasa nak makan dengan syarat..minum aloe, teamix dan shake serta air kosong secukupnya..aku tambah tc formula lagi..confirm tak ingat sedang berpuasa.

Sebenarnya aku dh ambik herbalife ni dari bulan januari tahun lepas. Target nak kurangkan berat sebab dh tahap obesiti.

Alhamdulillah..walaupun lambat penurunan, setakat ini aku dh berjaya buang 15kg berat aku. Lagi 10-12 kg lagi nak buang. Biar sikit sikit, lama jadi bukit lemak dibuang. Diet tanpa rasa lapar dan stress..dlm tak sedar, berat turun. Aku cuma target 2 kg je sebulan untuk turunkan berat. kalau lebih baguslah. Takmoooo stress stresss...ok..

1 ulasan:

Mami DindaBella berkata...

Asik pomot herbalife je hg jd ahli ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...