Pengikut

Sabtu, 3 Ogos 2013

setahun

assalamualaikum

Lamanya berehat dari berblog..setahun lamanya.

Nak cuba jpdate skkit-sikit kat blog ni dari masa ke semasa.

Apa-apa pun selamat berpuasa an selamat hari raya.
ramadan dah hampir sampai ke penghujjng..syawal bakal menjelma. Kawasan kuaters pun dah sunyi dan sepi. Dah ramai angkut beg balik kampung.

Kami..tak balik...tapi aku balik petang hari raya pertama. Tak dapat cuti suamiku tu..dh kerja kat tempat baru dia pun..

Sebenarnya banyak tertinggal dan berlaku sejak setahun yg lalu..dari semasa ke semasa boleh citer panjang lagi..

Bye,,

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...