Pengikut

Selasa, 24 Jun 2014

Nasi arab

Hari ni bawak member ofis yang nak kenal tempat Ayer@8 kat Presint 8 tu. Tempaynya area hospital bersalin berisiko rendah tu.

Aishh lalu situ teringat kenangan pernah bermalam kat situ 2 malam lepas keguguran 5 bulan, bulan januari lepas..aihh sedih ah..sampai sekarang takleh lupa anakku yang lahir tak cukup masa..

Ok sambung balik...kawasan tu tempat makan baru buka..ala ala macam kat presint diplomatik. Kedai makanan kelantan pun ada..tp macam restoren high class sikit kot..emm.Tadi pergi makan nasi arab kat kedai Almaeda.

Rasanya boleh la layan..nak kedai nasi arab yang dekat kat putrajaya ni bolehla makan situ..xyah nak gi ke cyberjaya. Kat situ takde tax pastu ada diskaun lagi. Cuma rasanya lite sikit tak macam saba'.


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...