Pengikut

Isnin, 23 Jun 2014

Sambal hitam pahang

Tengahari ni balik makan nasi kat rumah. Hari ni rasa lapar sangat...pastu selera terbuka pada sambal hitam pahang gaul ngan nasi panas-panas. Kalau dah makan tu..tak mungkin lagi aku dapat makan sesenduk nasi. Mestu dua kali tambah dan setiap kali mesti lebih dari sesenduk.

Dulu x kenal pun sambal hitam ni. Bermula dari ikut rombongan puspanita jabatan ke pahang la. Dalam goodies ada sambal hitam ni. Sedap bangat..lagi-lagi kalau pedas..pasti terangkat. Takde lauk lain dah..nak lauk kering2 dan goreng2 je untuk lawan dengan sambal ni.

1 ulasan:

Siblings Homemade berkata...

salam, kami ada menjual sambal belimbing ini,jika berminat, anda boleh order dengan kami.anda boleh lawat fb kami : https://www.facebook.com/profile.php?id=100004567245037 atau blog kami siblinghomemade.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...